poniedziałek, 20 kwietnia 2015

• Małe Jest Piękne •

Nigdy nie wiem jak zacząć pierwsze zdanie w pisaniu mojego bloga. Także przepraszam za nieudolne wstępy. ☺
"Małe Jest Piękne" taki tytuł nosi dzisiejszy post, w którym przedstawię zdjęcia Makro. 
Często nie zauważamy małych, drobnych, niewielkich rzeczy, które nas otaczają. W aparacie przybierają one postać magiczną, nieprzypominającą rzeczywistego wyglądu. Aparat działa jak magiczna różdżka, zamienia niepozorne rzeczy w piękne arcydzieła natury.

♦♦♦

*** Niestety nie stać mnie w tym momencie na obiektyw makro więc korzystam z sposobu na odwrócony obiektyw i na razie mi to wystarcza.  
W razie pytań jak zrobić takie zdjęcia piszcie w komentarzach z chęcią odpowiem.☺



















11 komentarzy:

  1. Cudowne są te zdjęcia! Kocham wszystkie makro! Cudo!! Takie są najlepsze! :)
    http://leciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makro! Magiczne zdjęcia, pełne dynamiki i kolorów. Uwielbiam zdjęcie oczu, zdjęcia natury, kropelek wody. Świetne ujęcia!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam cierpliwości do makro, niestety :( ale Twoje zdjęcia są piękne, naprawde magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. MAGIA !!! Też niedługo wybieram się porobić zdj..... lustrzanka się już kurzy xD
    http://kajucha-w-internetach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !! Jakiego obiektywu dokładnie używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie wymiata! *.*
    chybarobiezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne , śliczne , piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piąte zdjęcie jest przepiękne. magia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci to wychodzi, też coś próbowałam z odwrotnym mocowaniem, ale ręce mi sie telepią i nie mam cierpliwości :( http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiękne ujęcia <3! najbardziej podoba mi się 5, ma w sobie coś takiego wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń