środa, 11 marca 2015

Karolina Olszewska ♥♥♥

Od pewnego czasu co tydzień robię jakieś sesje. Czasem mam dość, ale moja pasja przezwycięża lenistwo i mimo zmęczenia idę na sesję i dobrze się przy tym bawię. Robienie zdjęć nie jest tak męczące, jak jego obróbka, która często zajmuje mi około godziny (na jedno zdjęcie), choć i tak nie jest idealna. Pracuję nad własnym stylem przerabiania zdjęć, ale wielu osobom się on nie podoba. Czasem jest mi naprawdę przykro, gdy ludzie mówią, że obróbka jest beznadziejna, ale na szczęście pocieszają mnie moi przyjaciele, którzy nie mówią, że zdjęcia są ch*****, tylko opisują swoje techniki i dają mi naprawdę przydatne rady. Bardzo im za to dziękuję.  

♦♦♦


W niedzielę 8 marca wraz z moją koleżanką, któr
a napisała do mnie dość niedawno, poszedłem na zdjęcia pod Most Gdański. To tylko część naszej współpracy, ponieważ niestety nie wyrabiam się z nauką, obróbką i w miedzy czasie z wyjściami z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że moja modelka mi wybaczy i postara się zrozumieć mój brak czasu
















zapraszam na :


4 komentarze:

  1. Boska modelka to i zdjecia wychodza fantastycznie :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/red-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka jest piękna, ale zdjęcia same w sobie są mega udane. Bardzo subtelne, co bardzo lubię w fotografii.
    Pozdrawiam!
    http://monika-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Dama.

    OdpowiedzUsuń